OVER ONS

& ONZE VALUES 

" Bij de online verkoop van keukens vinden wij het ontzettend belangrijk om volledig transparant te zijn tegen onze klanten"

Wie zijn wij?

efficiëntste en meest persoonlijke aanpak in de keukenindustrie


HET VERHAAL VAN Onki

Onze visie, onze droom

Toen ik jaren terug de drastische stap nam de keukensector te verlaten was dat vanuit een overtuiging dat keukens vaak veel te duur geprijsd werden, en klanten al te vaak aan hun lot overgelaten. Een industrie waar veel geld te verdienen valt lokt niet altijd de meest aangename mensen, zeker niet in een markt waarin direct sales nog steeds van toepassing is. Onki is het resultaat van die wending in mijn persoonlijke carrière, een fusie tussen de igaming industrie, en de keukenretail branche. Als ervaren keukenontwerper/verkoper heb ik van kortbij gezien hoe de industrie langzaam maar zeker richting het digitale geschoven is.

Keukens worden niet meer manueel uitgetekend door een vakman, maar zijn vervangen door verkopers achter een computer, die zelden hun bureau nog verlaten om iets aan de klanten te tonen. Dit kan ook vanachter een scherm, met de klant die in alle rust op elke locatie zijn project kan bespreken ipv achter dat bureau in die muffe toonzaal. Terzelfder tijd heb ik ontdekt dat een klantrelatie vanachter een camera helemaal niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Klanten lachen nog steeds om je grappen, vragen je nog steeds om raad, en zijn meer en meer gewend aan die vorm van digitaal communiceren. Ik had zelf een heleboel klanten die telkens bewust mijn tafel opzochten, net zoals mijn collega's die elk hun “vaste spelers” hadden. Verbazingwekkend, zeker in de wetenschap dat ze dagelijks geld aan mijn speeltafel verliezen.

Wij geloven dan ook sterk dat wij de keukenretail kunnen digitaliseren, en aldus een drastisch lagere prijs kunnen bieden aan onze klanten zonder daarbij in te leveren op service en persoonlijk contact. Wel integendeel. Wij hebben de ambitie de projecten meer ter harte te nemen dan eender wie van onze collega's. Telkens aan een onklopbare prijs.

Geen toonzalen wel studio’s

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie.

Vanuit een online filosofie willen we de dingen juist aanpakken. Een professionele studio setup en workflow zorgt ervoor dat wij als enige ons verkoopverhaal kunnen afstemmen op de digitale markt. Van het gebruiken van kwaliteitsvolle camera's en belichting, tot het implementeren van smart devices als Stream Deck. Hoewel veel van onze collega's intussen reeds bezig zijn met het aanbieden van online zullen ze dat nooit zo professioneel en overtuigend kunnen brengen als wij dat doen. Hun focus ligt immers op hun fysieke toonzalen.

  • Keuken wordt per definitie een stuk goedkoper daar er geen kosten zijn voor het opzetten, onderhouden en runnen van een toonzaal.

  • Indien er iets van bemating vergeten is kan de klant het gelijk controleren om op die manier de meest accurate offerte te kunnen bieden.

  • De klant moet zich niet meermaals verplaatsen, in onze doelstelling een CO2 neutraal en ecologisch verantwoorde onderneming te zijn geen onbelangrijke troef. Het reduceren van uitlaatgassen en beperken van filevorming  sluit dan ook naadloos aan bij die filosofie.

  • De klant moet zich niet in bochten wringen om tijdens de toonzaal uren aanwezig te kunnen zijn. De kinderen moeten niet naar oma, en het eten moet niet uitgesteld worden. Onze openingsuren zijn ruim genoeg om voor iedereen een rustig moment te vinden.

Wie zijn wij?

efficiëntste en meest persoonlijke aanpak in de keukenindustrie


Wie zijn wij?

efficiëntste en meest persoonlijke aanpak in de keukenindustrie


Geen verkopers wel projectleiders

Vivamus hendrerit arcu sed erat molestie.

Onze projectleiders zijn geselecteerd op hun sterke technische en communicatieve skills. Ze komen in beeld vanaf het eerste huisbezoek waar ze trachten de verkoop te finaliseren. Ze zullen zich, mocht de finalisering succesvol zijn, inzetten om het project van kortbij op te volgen. Werfbezoeken, werfcontroles, aansturen van aannemers, alles kan niets moet. Belangrijk is dat we al het mogelijke in het werk stellen om het project te voltooien en daarbij alle last van de klant z’n schouders nemen.

  • We voorkomen aardig wat problemen voor ze zich stellen. Onze projectleiders gaan zover om zelfs de leidingplannen op de muur te markeren, en doordat ze vaak aannemerswerken aansturen kunnen we ook daar ingrijpen wanneer nodig. Dit voorkomt een hoop gedoe en breekwerken achteraf. 

  • De klant heeft 1 centraal aanspreekpunt, al zal hij altijd in team werken met een interieurarchitect die instaat voor bestellingen en het administratief opvolgen van het dossier. 

  • De projectleiders werken op zelfstandige basis en kosten het bedrijf niets zolang een project niet gerealiseerd is.
Levenslange servicegarantie

Elke keuken ondervindt op termijn enkele kleine ongemakken. Bij ONKI ontkennen we dat niet, maar beloven we doorheen de toekomst nooit wat aan te rekenen om die kleine ongemakken in een handomdraai op te lossen. 

10 jaar meubelgarantie

Wie kwaliteit verkoopt, moet dat maar hard maken. Met 10 jaar volledige garantie bieden we bij de hoogste garantie op de markt.

Laagste prijsgarantie

Door onze manier van werken, en het elimineren van enkele grote kosten, zijn wij in staat onze beste prijs hard te maken. Vindt je toch goedkoper binnen 6 maanden na aankoop? Dan betalen wij je het verschil terug! 


Onki is niet zomaar een keukenbedrijf

Our main areas of expertise

MEER DIENSTEN

Ecologisch

Bij ONKI zijn we ons bewust van onze verantwoordelijkheid. Naast het zorgvuldig uitkiezen van onze partners,, beloven wij voor elke keuken 25 bomen te planten. Voldoende om de voetafdruk van je keuken te compenseren! 


Interieurarchitecten

Designers die je anders enkel in het hoogste segment terug kan vinden. Onze designers zijn gekozen op basis van hun uitmuntende kwaliteit voor ontwerpen. Niet omwille van hun praatjes. 

Persoonlijke projectopvolging aan huis

Voor een belangrijke aankoop zoals een keuken komen wij tot bij jou. We brengen stalen mee en meten alles op.


Efficienter

Door onze manier van werken gebruiken we een minimum aan tijd van onze klanten, en maken we voldoende tijd vrij om onze projectleiders zich aan de klant te laten aanpassen en kunnen we vliegensvlug schakelen indien nodig. 

Totaal projecten

Bij ONKI zijn we gewend totaalprojecten aan te pakken. We hebben in huis een weelde aan kennis om je bij te staan, en kunnen op verzoek ook je ganse project ter harte nemen. Een troef voor wie zorgeloos wilt verbouwen! 


Ontwerp je keuken vanuit je zetel

The point of using dummy text for your paragraph is that it has a more-or-less normal distribution of letters. making it look like readable English.

Het Onki team

Extra teskstje?

Beloofd is beloofd!

“Ik geloof echt dat we met onze manier van werken een groot verschil kunnen maken voor niet enkel onze klanten, maar ook de industrie en de planeet.” Beloofd is beloofd!

Benno De Bruyn, Founder van ONKI

ONZE PARTNERS

CHAT MET ONS
OF MAAK EEN VIDEO AFSPRAAK
Geen verkopers wel projectleiders

Alles kan, niets moet

Onze projectleiders zijn geselecteerd op hun sterke technische en communicatieve skills. Ze komen in beeld vanaf het eerste huisbezoek waar ze trachten de verkoop te finaliseren. Ze zullen zich, mocht de finalisering succesvol zijn, inzetten om het project van kortbij op te volgen. Werfbezoeken, werfcontroles, aansturen van aannemers, alles kan niets moet. Belangrijk is dat we al het mogelijke in het werk stellen om het project te voltooien en daarbij alle last van de klant z’n schouders nemen.

  • We voorkomen aardig wat problemen voor ze zich stellen. Onze projectleiders gaan zover om zelfs de leidingplannen op de muur te markeren, en doordat ze vaak aannemerswerken aansturen kunnen we ook daar ingrijpen wanneer nodig. Dit voorkomt een hoop gedoe en breekwerken achteraf.

 

  • De klant heeft 1 centraal aanspreekpunt, al zal hij altijd in team werken met een interieurarchitect die instaat voor bestellingen en het administratief opvolgen van het dossier.

  • De projectleiders werken op zelfstandige basis en kosten het bedrijf niets zolang een project niet gerealiseerd is.


HET VERHAAL VAN ONKI

Onze visie, onze droom

Toen ik jaren terug de drastische stap nam de keukensector te verlaten was dat vanuit een overtuiging dat keukens vaak veel te duur geprijsd werden, en klanten al te vaak aan hun lot overgelaten. Een industrie waar veel geld te verdienen valt lokt niet altijd de meest aangename mensen, zeker niet in een markt waarin direct sales nog steeds van toepassing is. Onki is het resultaat van die wending in mijn persoonlijke carrière, een fusie tussen de igaming industrie, en de keukenretail branche. Als ervaren keukenontwerper/verkoper heb ik van kortbij gezien hoe de industrie langzaam maar zeker richting het digitale geschoven is.

Keukens worden niet meer manueel uitgetekend door een vakman, maar zijn vervangen door verkopers achter een computer, die zelden hun bureau nog verlaten om iets aan de klanten te tonen. Dit kan ook vanachter een scherm, met de klant die in alle rust op elke locatie zijn project kan bespreken ipv achter dat bureau in die muffe toonzaal. Terzelfder tijd heb ik ontdekt dat een klantrelatie vanachter een camera helemaal niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Klanten lachen nog steeds om je grappen, vragen je nog steeds om raad, en zijn meer en meer gewend aan die vorm van digitaal communiceren. Ik had zelf een heleboel klanten die telkens bewust mijn tafel opzochten, net zoals mijn collega’s die elk hun “vaste spelers” hadden. Verbazingwekkend, zeker in de wetenschap dat ze dagelijks geld aan mijn speeltafel verliezen.

Wij geloven dan ook sterk dat wij de keukenretail kunnen digitaliseren, en aldus een drastisch lagere prijs kunnen bieden aan onze klanten zonder daarbij in te leveren op service en persoonlijk contact. Wel integendeel. Wij hebben de ambitie de projecten meer ter harte te nemen dan eender wie van onze collega’s. Telkens aan een onklopbare prijs.

Geen toonzalen wel studio’s

Onze filosofie

Vanuit een online filosofie willen we de dingen juist aanpakken. Een professionele studio setup en workflow zorgt ervoor dat wij als enige ons verkoopverhaal kunnen afstemmen op de digitale markt. Van het gebruiken van kwaliteitsvolle camera’s en belichting, tot het implementeren van smart devices als Stream Deck. Hoewel veel van onze collega’s intussen reeds bezig zijn met het aanbieden van online zullen ze dat nooit zo professioneel en overtuigend kunnen brengen als wij dat doen. Hun focus ligt immers op hun fysieke toonzalen.

  • Keuken wordt per definitie een stuk goedkoper daar er geen kosten zijn voor het opzetten, onderhouden en runnen van een toonzaal.

  • Indien er iets van bemating vergeten is kan de klant het gelijk controleren om op die manier de meest accurate offerte te kunnen bieden.

  • De klant moet zich niet meermaals verplaatsen, in onze doelstelling een CO2 neutraal en ecologisch verantwoorde onderneming te zijn geen onbelangrijke troef. Het reduceren van uitlaatgassen en beperken van filevorming  sluit dan ook naadloos aan bij die filosofie.

  • De klant moet zich niet in bochten wringen om tijdens de toonzaal uren aanwezig te kunnen zijn. De kinderen moeten niet naar oma, en het eten moet niet uitgesteld worden. Onze openingsuren zijn ruim genoeg om voor iedereen een rustig moment te vinden.