Ontdek onze beloftes

Ontdek onze beloftes

Gratis prijsbestek en online consultatie

Bij Onki werken we niet met toonzalen. Onze ontwerpers werken via een webcam. Net zoals in een normale toonzaal begint alles aan de computer.  Onze ontwerper bespreekt met jou de nodige zaken, en kan je aan het eind van het gesprek een prijsschatting geven. Je officiële prijsbestek ontvang je binnen 24u in je mailbox. Ben je benieuwd? Maak je afspraak hier.

Persoonlijke projectopvolging aan huis

Ben je aangenaam verrast door wat wij jou te bieden hebben? Dan spreken we best eens in persoon af om te snollen tussen kleuren, materialen en uiteraard om de kwaliteit te bekijken. Meer informatie hieromtrent vindt je alvast hier. Onze projectleider in jou buurt maakt met jou een afspraak, en neemt tevens de afmetingen en inspecteert de ruimte zodat je ontwerp perfect ingepast kan worden. Mocht je akkoord gaan wordt dit de man met de antwoorden. Hij zal project ter harte nemen en voor je klaar staan van bestelling tot oplevering. 

Hoogwaardige kwaliteit

Kwaliteit is fundamenteel in ons verhaal. Daarom hebben we zorgvuldig gezocht naar een leverancier die zowel hoogwaardige kwaliteit levert, alsook alle vormen van maatwerk. Meer details met betrekking tot onze kwaliteit vindt je hier

Interieurarchitectes

Voor grotere projecten werken we nauw samen met Three of a kind. Een (interieur) architectenbureau met een ongelooflijk potentieel. Samen met Margot en haar team kunnen we de meest unieke ruimten creëren. Voor zij die net iets anders willen. Het ontwerp, de verbouwingswerken zelf, de keuken, badkamers of andere ruimten. Het kan allemaal. 

Levenslange servicegarantie*

Hoe zeker wij zijn van ons stuk? Bij aankoop van een keuken heb je 5 jaar fabrieksgarantie, bovendien gooien wij er de OnKi servicegarantie bovenop. Concreet wilt dit zeggen dat je nooit meer hoeft te betalen voor verplaatsingskosten of werkuren. Slaap dus gerust op beide oren, we hebben er zelf alle baat bij gebeurlijke problemen zo snel en efficient mogelijk op te lossen.

Ontwerp je keuken vanuit je zetel

Geen toonzalen, dat is wellicht het grootste verschil met vele van onze collega’s. Niet alleen besparen we hiermee aardig wat lopende kosten (die van jou eindrekening verdwijnen), maar je spaart er ook eindeloos veel tijd mee. Mocht je toch dringende vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met jou ontwerper. Sneller, efficiënter, en goedkoper.

Kosteloos annuleren tot 2 weken na bestelling

Verkopers, een ras apart. Hoewel we sterk geloven in ons team, en de waarden en normen opgelegd door Onki in hoe er verkocht moet worden, hebben we in de loop der jaren toch occasioneel klanten die om welke reden dan ook willen afzien van hun aankoop. Bij Onki willen we enkel tevreden klanten. Uw bestelling zal dus pas definitief ingaan 2 weken na ondertekening van de bestelbon OF na ontvangst van uw voorschot.

2 Jaar prijsvast

Het kiezen van een interieur is er een van lange adem. Dat geldt uiteraard ook voor een prominent gegeven als een keuken. Ben je van idee veranderd? Hebben de kinderen of ouders je input gegeven? Of vraag je je gewoon af wat er nog meer kan? Van zodra je bestelling geplaatst is wordt elke aanpassing herberekend aan jou originele voorwaarden, en dit over een tijdspanne van 2 jaar. Veelal voorkomende prijsverhogingen gaan dus aan jou voorbij en je kan naar hartelust puzzelen zonder jezelf in het vel te snijden.

En niet te vergeten...

Bij ONKI zijn we ons bewust van onze verantwoordelijkheid. Naast het zorgvuldig uitkiezen van onze partners,, beloven wij voor elke keuken 25 bomen te planten. Voldoende om de voetafdruk van je keuken te compenseren! 

Geen verkopers wel projectleiders

Alles kan, niets moet

Onze projectleiders zijn geselecteerd op hun sterke technische en communicatieve skills. Ze komen in beeld vanaf het eerste huisbezoek waar ze trachten de verkoop te finaliseren. Ze zullen zich, mocht de finalisering succesvol zijn, inzetten om het project van kortbij op te volgen. Werfbezoeken, werfcontroles, aansturen van aannemers, alles kan niets moet. Belangrijk is dat we al het mogelijke in het werk stellen om het project te voltooien en daarbij alle last van de klant z’n schouders nemen.

  • We voorkomen aardig wat problemen voor ze zich stellen. Onze projectleiders gaan zover om zelfs de leidingplannen op de muur te markeren, en doordat ze vaak aannemerswerken aansturen kunnen we ook daar ingrijpen wanneer nodig. Dit voorkomt een hoop gedoe en breekwerken achteraf.

 

  • De klant heeft 1 centraal aanspreekpunt, al zal hij altijd in team werken met een interieurarchitect die instaat voor bestellingen en het administratief opvolgen van het dossier.

  • De projectleiders werken op zelfstandige basis en kosten het bedrijf niets zolang een project niet gerealiseerd is.


HET VERHAAL VAN ONKI

Onze visie, onze droom

Toen ik jaren terug de drastische stap nam de keukensector te verlaten was dat vanuit een overtuiging dat keukens vaak veel te duur geprijsd werden, en klanten al te vaak aan hun lot overgelaten. Een industrie waar veel geld te verdienen valt lokt niet altijd de meest aangename mensen, zeker niet in een markt waarin direct sales nog steeds van toepassing is. Onki is het resultaat van die wending in mijn persoonlijke carrière, een fusie tussen de igaming industrie, en de keukenretail branche. Als ervaren keukenontwerper/verkoper heb ik van kortbij gezien hoe de industrie langzaam maar zeker richting het digitale geschoven is.

Keukens worden niet meer manueel uitgetekend door een vakman, maar zijn vervangen door verkopers achter een computer, die zelden hun bureau nog verlaten om iets aan de klanten te tonen. Dit kan ook vanachter een scherm, met de klant die in alle rust op elke locatie zijn project kan bespreken ipv achter dat bureau in die muffe toonzaal. Terzelfder tijd heb ik ontdekt dat een klantrelatie vanachter een camera helemaal niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Klanten lachen nog steeds om je grappen, vragen je nog steeds om raad, en zijn meer en meer gewend aan die vorm van digitaal communiceren. Ik had zelf een heleboel klanten die telkens bewust mijn tafel opzochten, net zoals mijn collega’s die elk hun “vaste spelers” hadden. Verbazingwekkend, zeker in de wetenschap dat ze dagelijks geld aan mijn speeltafel verliezen.

Wij geloven dan ook sterk dat wij de keukenretail kunnen digitaliseren, en aldus een drastisch lagere prijs kunnen bieden aan onze klanten zonder daarbij in te leveren op service en persoonlijk contact. Wel integendeel. Wij hebben de ambitie de projecten meer ter harte te nemen dan eender wie van onze collega’s. Telkens aan een onklopbare prijs.

Geen toonzalen wel studio’s

Onze filosofie

Vanuit een online filosofie willen we de dingen juist aanpakken. Een professionele studio setup en workflow zorgt ervoor dat wij als enige ons verkoopverhaal kunnen afstemmen op de digitale markt. Van het gebruiken van kwaliteitsvolle camera’s en belichting, tot het implementeren van smart devices als Stream Deck. Hoewel veel van onze collega’s intussen reeds bezig zijn met het aanbieden van online zullen ze dat nooit zo professioneel en overtuigend kunnen brengen als wij dat doen. Hun focus ligt immers op hun fysieke toonzalen.

  • Keuken wordt per definitie een stuk goedkoper daar er geen kosten zijn voor het opzetten, onderhouden en runnen van een toonzaal.

  • Indien er iets van bemating vergeten is kan de klant het gelijk controleren om op die manier de meest accurate offerte te kunnen bieden.

  • De klant moet zich niet meermaals verplaatsen, in onze doelstelling een CO2 neutraal en ecologisch verantwoorde onderneming te zijn geen onbelangrijke troef. Het reduceren van uitlaatgassen en beperken van filevorming  sluit dan ook naadloos aan bij die filosofie.

  • De klant moet zich niet in bochten wringen om tijdens de toonzaal uren aanwezig te kunnen zijn. De kinderen moeten niet naar oma, en het eten moet niet uitgesteld worden. Onze openingsuren zijn ruim genoeg om voor iedereen een rustig moment te vinden.