ONKI

Dé Online Keukenspecialist

Bij ONKI kiezen we voor efficiëntie, zonder in te boeten op kwaliteit of service.

Het beste van alle wereld, steeds aan de gegarandeerd laagste prijs.

Jouw droomkeuken zonder compromis.

De ONKI Garanties.

Beloofd is Beloofd.

Levenslange servicegarantie*

Bij ONKI zijn we zeker van ons stuk. Daarom bieden we niet enkel een garantie aan op onze keukens, maar ook ver buiten de garantieperiode betaal je nooit voor transport of werkuren wanneer je keuken een herstelling nodig heeft.

laagste prijsgarantie*

De spreekwoordelijke rode prijs, door onze manier van werken kunnen wij steeds de beste prijs aanbieden. Vind je toch goedkoper binnen de 2 maanden na aankoop? Dan betalen wij je het verschil terug!

10 jaar meubelgarantie

De langste garantie op de markt. Bij ONKI kies je voor zorgeloosheid. Onze topkwaliteit overleeft natuurlijk langer dan 10 jaar, maar je bent alvast de eerste 10 jaar volledig gerust.

Niet tevreden =
Geld terug garantie*

Omdat we bij ONKI enkel tevreden klanten willen, en een aankoop van een keuken geen alledaags feit is, willen we het zekere voor het onzekere nemen. Je beschikt dus zelfs na ondertekening van het contract nog over 2 weken om van je aankoop af te zien.

Ontdek onze beloftes

Gratis prijsbestek en online consultatie

Persoonlijke projectopvolging aan huis

Hoogwaardige kwaliteit

Levenslange servicegarantie*

Ontwerp je keuken vanuit je zetel

Kosteloos annuleren tot 2 weken na bestelling

2 Jaar prijsvast

*Bij aankoop van een keuken heb je 5 jaar fabrieksgarantie, bovendien gooien wij er de Onki servicegarantie bovenop.

Hoe werkt het?

  1. Maak een afspraak

Vrijblijvend informeren of afspraak maken 

Net als in een toonzaal begint alles bij jou Ontwerper. Via een beveiligde verbinding, en vanuit jou eigen woonst, kom je in contact met een van onze medewerkers. Kom hier meer te weten over onze videocalls.

2. Huisbezoek

Koop met een gerust hart jouw nieuwe keuken

Onze locale projectleider bezoekt je thuis om de materialen, kwaliteit en mogelijkheden verder te bespreken. De keuken wordt zorgvuldig opgemeten en tot in de details gefotografeerd. We laten immers liever niets aan het toeval over.

3. Aanpassingen

Onze klant is koning

Een nieuwe keuken is vaak een project van lange duur. Wensen kunnen veranderen, ideeën kunnen variëren. Daarom kan je tot 2 weken voor installatie zoveel wijzigingen aanbrengen tot we precies vinden wat je zoekt.

4. Installatie

Kwaliteitsvolle installatie door onze vakmannen

Daar is ze dan, na maanden overleggen, puzzelen en dromen is het eindelijk zover. Onze monteurs zorgen voor een piepfijne afwerking zodat je zorgeloos je eerste maaltijd kan voorbereiden. 

efficiëntste en meest persoonlijke aanpak in de keukenindustrie

Ontwerp je keuken vanuit je zetel

Geen toonzalen, dat is wellicht het grootste verschil met vele van onze collega’s. Hiermee besparen we aardig wat kosten en daar profiteren ook onze klanten van. Zo zijn we sneller, efficiënter, en goedkoper.

Projectopvolging aan huis

Voor een belangrijke aankoop zoals een keuken komen wij tot bij jou. We brengen stalen mee en meten alles op.

Totaal projecten

Bij ONKI zijn we gewend totaalprojecten aan te pakken. We hebben in huis een weelde aan kennis om je bij te staan, en kunnen op verzoek ook je ganse project ter harte nemen. Een troef voor wie zorgeloos wilt verbouwen! 

Ecologisch

Bij ONKI zijn we ons bewust van onze verantwoordelijkheid. Naast het zorgvuldig uitkiezen van onze partners,, beloven wij voor elke keuken 25 bomen te planten. Voldoende om de voetafdruk van je keuken te compenseren! 

Over ons

Ons verhaal
HET VERHAAL VAN ONKI

Onze visie, onze droom

Toen ik jaren terug de drastische stap nam de keukensector te verlaten was dat vanuit een overtuiging dat keukens vaak veel te duur geprijsd werden, en klanten al te vaak aan hun lot overgelaten. Een industrie waar veel geld te verdienen valt lokt niet altijd de meest aangename mensen, zeker niet in een markt waarin direct sales nog steeds van toepassing is. Onki is het resultaat van die wending in mijn persoonlijke carrière, een fusie tussen de igaming industrie, en de keukenretail branche. Als ervaren keukenontwerper/verkoper heb ik van kortbij gezien hoe de industrie langzaam maar zeker richting het digitale geschoven is.

Keukens worden niet meer manueel uitgetekend door een vakman, maar zijn vervangen door verkopers achter een computer, die zelden hun bureau nog verlaten om iets aan de klanten te tonen. Dit kan ook vanachter een scherm, met de klant die in alle rust op elke locatie zijn project kan bespreken ipv achter dat bureau in die muffe toonzaal. Terzelfder tijd heb ik ontdekt dat een klantrelatie vanachter een camera helemaal niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Klanten lachen nog steeds om je grappen, vragen je nog steeds om raad, en zijn meer en meer gewend aan die vorm van digitaal communiceren. Ik had zelf een heleboel klanten die telkens bewust mijn tafel opzochten, net zoals mijn collega’s die elk hun “vaste spelers” hadden. Verbazingwekkend, zeker in de wetenschap dat ze dagelijks geld aan mijn speeltafel verliezen.

Wij geloven dan ook sterk dat wij de keukenretail kunnen digitaliseren, en aldus een drastisch lagere prijs kunnen bieden aan onze klanten zonder daarbij in te leveren op service en persoonlijk contact. Wel integendeel. Wij hebben de ambitie de projecten meer ter harte te nemen dan eender wie van onze collega’s. Telkens aan een onklopbare prijs.

Live studio
Geen toonzalen wel studio’s

Onze filosofie

Vanuit een online filosofie willen we de dingen juist aanpakken. Een professionele studio setup en workflow zorgt ervoor dat wij als enige ons verkoopverhaal kunnen afstemmen op de digitale markt. Van het gebruiken van kwaliteitsvolle camera’s en belichting, tot het implementeren van smart devices als Stream Deck. Hoewel veel van onze collega’s intussen reeds bezig zijn met het aanbieden van online zullen ze dat nooit zo professioneel en overtuigend kunnen brengen als wij dat doen. Hun focus ligt immers op hun fysieke toonzalen.

  • Keuken wordt per definitie een stuk goedkoper daar er geen kosten zijn voor het opzetten, onderhouden en runnen van een toonzaal.

  • Indien er iets van bemating vergeten is kan de klant het gelijk controleren om op die manier de meest accurate offerte te kunnen bieden.

  • De klant moet zich niet meermaals verplaatsen, in onze doelstelling een CO2 neutraal en ecologisch verantwoorde onderneming te zijn geen onbelangrijke troef. Het reduceren van uitlaatgassen en beperken van filevorming  sluit dan ook naadloos aan bij die filosofie.

  • De klant moet zich niet in bochten wringen om tijdens de toonzaal uren aanwezig te kunnen zijn. De kinderen moeten niet naar oma, en het eten moet niet uitgesteld worden. Onze openingsuren zijn ruim genoeg om voor iedereen een rustig moment te vinden.


projectleiders aan huis
Geen verkopers wel projectleiders

Alles kan, niets moet

Onze projectleiders zijn geselecteerd op hun sterke technische en communicatieve skills. Ze komen in beeld vanaf het eerste huisbezoek waar ze trachten de verkoop te finaliseren. Ze zullen zich, mocht de finalisering succesvol zijn, inzetten om het project van kortbij op te volgen. Werfbezoeken, werfcontroles, aansturen van aannemers, alles kan niets moet. Belangrijk is dat we al het mogelijke in het werk stellen om het project te voltooien en daarbij alle last van de klant z’n schouders nemen.

  • We voorkomen aardig wat problemen voor ze zich stellen. Onze projectleiders gaan zover om zelfs de leidingplannen op de muur te markeren, en doordat ze vaak aannemerswerken aansturen kunnen we ook daar ingrijpen wanneer nodig. Dit voorkomt een hoop gedoe en breekwerken achteraf.

 

  • De klant heeft 1 centraal aanspreekpunt, al zal hij altijd in team werken met een interieurarchitect die instaat voor bestellingen en het administratief opvolgen van het dossier.

  • De projectleiders werken op zelfstandige basis en kosten het bedrijf niets zolang een project niet gerealiseerd is.


“Toen ik voor het eerst met ONKI startte was het doel duidelijk. Kwalitatieve topkeukens maken, aan een onklopbare marktprijs. Daar zijn we dankzij onze manier van werken in geslaagd, mét inbegrip van respect voor natuur en omgeving. Dat is de echte kracht van het bedrijf.”

Benno De Bruyn, Founder van ONKI

Blijf op de hoogte

Meld je nu aan en claim je ontwerpvoucher twv 250€”

TELEFOONNUMMER

+ 32 496 26 99 56

EMAIL ADDRESS

info@onki.be


© 2022 / Onki / All rights reserved

Geen verkopers wel projectleiders

Alles kan, niets moet

Onze projectleiders zijn geselecteerd op hun sterke technische en communicatieve skills. Ze komen in beeld vanaf het eerste huisbezoek waar ze trachten de verkoop te finaliseren. Ze zullen zich, mocht de finalisering succesvol zijn, inzetten om het project van kortbij op te volgen. Werfbezoeken, werfcontroles, aansturen van aannemers, alles kan niets moet. Belangrijk is dat we al het mogelijke in het werk stellen om het project te voltooien en daarbij alle last van de klant z’n schouders nemen.

  • We voorkomen aardig wat problemen voor ze zich stellen. Onze projectleiders gaan zover om zelfs de leidingplannen op de muur te markeren, en doordat ze vaak aannemerswerken aansturen kunnen we ook daar ingrijpen wanneer nodig. Dit voorkomt een hoop gedoe en breekwerken achteraf.

 

  • De klant heeft 1 centraal aanspreekpunt, al zal hij altijd in team werken met een interieurarchitect die instaat voor bestellingen en het administratief opvolgen van het dossier.

  • De projectleiders werken op zelfstandige basis en kosten het bedrijf niets zolang een project niet gerealiseerd is.


HET VERHAAL VAN ONKI

Onze visie, onze droom

Toen ik jaren terug de drastische stap nam de keukensector te verlaten was dat vanuit een overtuiging dat keukens vaak veel te duur geprijsd werden, en klanten al te vaak aan hun lot overgelaten. Een industrie waar veel geld te verdienen valt lokt niet altijd de meest aangename mensen, zeker niet in een markt waarin direct sales nog steeds van toepassing is. Onki is het resultaat van die wending in mijn persoonlijke carrière, een fusie tussen de igaming industrie, en de keukenretail branche. Als ervaren keukenontwerper/verkoper heb ik van kortbij gezien hoe de industrie langzaam maar zeker richting het digitale geschoven is.

Keukens worden niet meer manueel uitgetekend door een vakman, maar zijn vervangen door verkopers achter een computer, die zelden hun bureau nog verlaten om iets aan de klanten te tonen. Dit kan ook vanachter een scherm, met de klant die in alle rust op elke locatie zijn project kan bespreken ipv achter dat bureau in die muffe toonzaal. Terzelfder tijd heb ik ontdekt dat een klantrelatie vanachter een camera helemaal niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Klanten lachen nog steeds om je grappen, vragen je nog steeds om raad, en zijn meer en meer gewend aan die vorm van digitaal communiceren. Ik had zelf een heleboel klanten die telkens bewust mijn tafel opzochten, net zoals mijn collega’s die elk hun “vaste spelers” hadden. Verbazingwekkend, zeker in de wetenschap dat ze dagelijks geld aan mijn speeltafel verliezen.

Wij geloven dan ook sterk dat wij de keukenretail kunnen digitaliseren, en aldus een drastisch lagere prijs kunnen bieden aan onze klanten zonder daarbij in te leveren op service en persoonlijk contact. Wel integendeel. Wij hebben de ambitie de projecten meer ter harte te nemen dan eender wie van onze collega’s. Telkens aan een onklopbare prijs.

Geen toonzalen wel studio’s

Onze filosofie

Vanuit een online filosofie willen we de dingen juist aanpakken. Een professionele studio setup en workflow zorgt ervoor dat wij als enige ons verkoopverhaal kunnen afstemmen op de digitale markt. Van het gebruiken van kwaliteitsvolle camera’s en belichting, tot het implementeren van smart devices als Stream Deck. Hoewel veel van onze collega’s intussen reeds bezig zijn met het aanbieden van online zullen ze dat nooit zo professioneel en overtuigend kunnen brengen als wij dat doen. Hun focus ligt immers op hun fysieke toonzalen.

  • Keuken wordt per definitie een stuk goedkoper daar er geen kosten zijn voor het opzetten, onderhouden en runnen van een toonzaal.

  • Indien er iets van bemating vergeten is kan de klant het gelijk controleren om op die manier de meest accurate offerte te kunnen bieden.

  • De klant moet zich niet meermaals verplaatsen, in onze doelstelling een CO2 neutraal en ecologisch verantwoorde onderneming te zijn geen onbelangrijke troef. Het reduceren van uitlaatgassen en beperken van filevorming  sluit dan ook naadloos aan bij die filosofie.

  • De klant moet zich niet in bochten wringen om tijdens de toonzaal uren aanwezig te kunnen zijn. De kinderen moeten niet naar oma, en het eten moet niet uitgesteld worden. Onze openingsuren zijn ruim genoeg om voor iedereen een rustig moment te vinden.