Heb je vragen?

Kies een afdeling

Contacteer ons bij vragen, problemen of voor een potentiële samenwerking

After Sales

Vragen over je aankoop?

Betalingen

Vragen omtrent je betaling?

Partner worden

Contacteer ons indien je wilt samenwerken

Wij komen tot bij u


Na het maken van een afspraak komen wij tot bij u. Daar zal een deskundige samen met u staaltjes bekijken en meten wij de ruimte op.

Geen verkopers wel projectleiders

Alles kan, niets moet

Onze projectleiders zijn geselecteerd op hun sterke technische en communicatieve skills. Ze komen in beeld vanaf het eerste huisbezoek waar ze trachten de verkoop te finaliseren. Ze zullen zich, mocht de finalisering succesvol zijn, inzetten om het project van kortbij op te volgen. Werfbezoeken, werfcontroles, aansturen van aannemers, alles kan niets moet. Belangrijk is dat we al het mogelijke in het werk stellen om het project te voltooien en daarbij alle last van de klant z’n schouders nemen.

  • We voorkomen aardig wat problemen voor ze zich stellen. Onze projectleiders gaan zover om zelfs de leidingplannen op de muur te markeren, en doordat ze vaak aannemerswerken aansturen kunnen we ook daar ingrijpen wanneer nodig. Dit voorkomt een hoop gedoe en breekwerken achteraf.

 

  • De klant heeft 1 centraal aanspreekpunt, al zal hij altijd in team werken met een interieurarchitect die instaat voor bestellingen en het administratief opvolgen van het dossier.

  • De projectleiders werken op zelfstandige basis en kosten het bedrijf niets zolang een project niet gerealiseerd is.


HET VERHAAL VAN ONKI

Onze visie, onze droom

Toen ik jaren terug de drastische stap nam de keukensector te verlaten was dat vanuit een overtuiging dat keukens vaak veel te duur geprijsd werden, en klanten al te vaak aan hun lot overgelaten. Een industrie waar veel geld te verdienen valt lokt niet altijd de meest aangename mensen, zeker niet in een markt waarin direct sales nog steeds van toepassing is. Onki is het resultaat van die wending in mijn persoonlijke carrière, een fusie tussen de igaming industrie, en de keukenretail branche. Als ervaren keukenontwerper/verkoper heb ik van kortbij gezien hoe de industrie langzaam maar zeker richting het digitale geschoven is.

Keukens worden niet meer manueel uitgetekend door een vakman, maar zijn vervangen door verkopers achter een computer, die zelden hun bureau nog verlaten om iets aan de klanten te tonen. Dit kan ook vanachter een scherm, met de klant die in alle rust op elke locatie zijn project kan bespreken ipv achter dat bureau in die muffe toonzaal. Terzelfder tijd heb ik ontdekt dat een klantrelatie vanachter een camera helemaal niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Klanten lachen nog steeds om je grappen, vragen je nog steeds om raad, en zijn meer en meer gewend aan die vorm van digitaal communiceren. Ik had zelf een heleboel klanten die telkens bewust mijn tafel opzochten, net zoals mijn collega’s die elk hun “vaste spelers” hadden. Verbazingwekkend, zeker in de wetenschap dat ze dagelijks geld aan mijn speeltafel verliezen.

Wij geloven dan ook sterk dat wij de keukenretail kunnen digitaliseren, en aldus een drastisch lagere prijs kunnen bieden aan onze klanten zonder daarbij in te leveren op service en persoonlijk contact. Wel integendeel. Wij hebben de ambitie de projecten meer ter harte te nemen dan eender wie van onze collega’s. Telkens aan een onklopbare prijs.

Geen toonzalen wel studio’s

Onze filosofie

Vanuit een online filosofie willen we de dingen juist aanpakken. Een professionele studio setup en workflow zorgt ervoor dat wij als enige ons verkoopverhaal kunnen afstemmen op de digitale markt. Van het gebruiken van kwaliteitsvolle camera’s en belichting, tot het implementeren van smart devices als Stream Deck. Hoewel veel van onze collega’s intussen reeds bezig zijn met het aanbieden van online zullen ze dat nooit zo professioneel en overtuigend kunnen brengen als wij dat doen. Hun focus ligt immers op hun fysieke toonzalen.

  • Keuken wordt per definitie een stuk goedkoper daar er geen kosten zijn voor het opzetten, onderhouden en runnen van een toonzaal.

  • Indien er iets van bemating vergeten is kan de klant het gelijk controleren om op die manier de meest accurate offerte te kunnen bieden.

  • De klant moet zich niet meermaals verplaatsen, in onze doelstelling een CO2 neutraal en ecologisch verantwoorde onderneming te zijn geen onbelangrijke troef. Het reduceren van uitlaatgassen en beperken van filevorming  sluit dan ook naadloos aan bij die filosofie.

  • De klant moet zich niet in bochten wringen om tijdens de toonzaal uren aanwezig te kunnen zijn. De kinderen moeten niet naar oma, en het eten moet niet uitgesteld worden. Onze openingsuren zijn ruim genoeg om voor iedereen een rustig moment te vinden.